2013/01/25

Reading is fashion too


Sale bij de Selexyz in mijn stad! Ik kon het weer niet weerstaan wat een legendarische buit heeft opgeleverd, namelijk; - een Moleskine agenda "Legendary notebooks"
(in de hoop dat mijn leven gestructureerd wordt...oh, I wish...)
- Een ode aan de blonde vrouw met het prachtige coffeetablebook 'The Blonde' vol met succesvolle, inspirerende, beroemde en legendarische blonde vrouwen (Marilyn Monroe, Madonna en gelukkig mijn absolute heldin; Brigitte Bardot).
En tot slot...tromgeroffel...de biografie van de legendarische Christian Dior met een voorwoord van de bekende John Galliano ... Nu de tentamens nog achter de rug en dan kan ik me eindelijk op de bank nestelen met een kopje thee en deze fijne inspirerende boeken...

En dit alles voor iets van 11 euro...daar word ik legendarisch blij van ;)


Wat wou ik graag dat de rest van de plank ook in de sale kwam...



Want to make my day? Leave a comment! Do you like what you see? You can also follow me on Pinterest & Facebook :)  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leave a comment: